Sunday, September 13, 2009

exam..exam..exam...

first entry bercerita exam.. pergh~!!
gile gempak!


dulu aku pernah tanye cikgu akuh,
kenapa kita amik exam erk, cikgu? dah a tension, stress....
cikgu aku jawab,
kamu kene amik exam sbb kne be sure kamu paham ape yang kamu belajar kat dlm kelas..
la.. kan cikgu da tanye dlm kelas, paham ke x?
xkan x cukup kowt?
adeh..kamu ni~

aku sgt benci time exam nieyh.. time ni r sume plan berseronok aku akan cancel, member akan mula membisu, and ader r certain2 makhluk yg sengaja nak menambahkan bahang tuh dgn menayangkan ilmu2 mereka.. adeh~

tu mmg panorama wajib time exam.. akuh? aku cam bese.. exam atau x,xde beza nyerh ngan hari2 laen dlm hidup aku.. ok, maybe study hour yg selama ni XPERNAH wujud akan ader r sekejap dalam sejam,dua..haha..

thank God sbb aku dianugerahkan dgn otak yg x memerlukan aku struggle sgt during exam.. seriously, aku mmg x study
tyme exam, aku akan bukak buku 2,3 jam je...
n PERCAYA LAH aku slalunyerh leh jawab paper tu dgn senang ati
kadang2 aku terpikir gak, pe hikmah nyerh anugerah ni dpt kat aku..
bkn riak erk!!
adeh~ nanti kne tarik balik nikmat nieyh.. payah aku!
mintak jauh!!!

satu habit aku tyme exam.. TIDO~!
heh!
aku xtau nape kdg2 org spend tyme lame sgt jawab paper exam
ok.. kdg2 mmg x sempat
kalo paper cam fizik ngan math aku maafkan gak r..
tp kalo de certain paper yg soklan direct je
aku xtau nak buang masa katne tyme jawab paper tuh.. hak3x
so.. TIDO je r..
kih3x
OK, cbe korang pk
wat pe nak buang masa pk mende yg kte xtau,btol x?
aku rase, dari jawab ngarut2
lebey baik akuh xyah jawab langsung
pe r~!!

another habit, aku sgt malas nak double check paper aku x specially paper objective
reason?
aku sgt percaya ngan first instict akuh
cuz slalu nyerh btol dowh!
so, aku da jawab, aku double check pown nak tgk aku da jawab sume soklan bg abes..
da rest is history..heh!

ntok pengetahuan sumer reader2
skarang ni jam menunjukkan 12.35 tghmlm
aku tgh typing ma blog
while ma whole friends tgh berkerut2 study
ntok paper chemistry
pkul 9 pagi bsok
owh, lupe nak mention,
aku x sentuh ag ape2 buku atau notes(ade ke? musykil ni!!) chem
hahaha.. rileks r..6t mlm sket br bce kowt
tgk r..
hahaha....blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

  1. act, which one is ur blog?
    yg ni or yg "blog ak, ak pnye ske r" tuh?

    ReplyDelete

comment..please?