Sunday, September 13, 2009

kau pergi...


skarang tepat jam 6.00 pagi menandakan pergi nya 2 orang sahabat aku ke timur tengah bagi melanjutkan pelajaran mereka dalam bidang perubatan..
naqiyan anis(amoi dalam bulatan merah)ke mesir dan luqman jamaludin (yg SGT chumey itu)terbang ke jordan
in one side, aku tgk dieorang sgt beruntung xpayah bersusah payah struggle a-level cam akuh ni
n da dpt fly awal..
waa~ cemburu gile weyh!!
on the other side lak, sian kat dieorang cuz lagi brape hari je lagi da nak raye..
s0b..s0b..
msti sedey beraya di perantauan..
sementara aku masih di malaysia
masih boleh salam tgn mak ngan ayah aku
boleh merasa pakai baju raye akuh yg kaler oren tuh
n still leh merasa ketupat, lemang n kuih raye!!
alhamdulillah..
naqiyan sgt sweet org nyer..
perwatakan sgt matured and sgt lemah lmbut org nyerr
among gurlz beliau dikenali sbg mummy
then luke
sumetimes sgt annoying
but in a nice way
sgt baiik n xpernah marah
soft spoken
i hope ko kawen ngan atem r next year..huhu~
aku pown da x sabar sgt da ni nak jd pengapit..
heh!
i'llpray for ur best in ur life there
hopefully we can meet another 6,7 years ahead
as a doctors
SUCCESSFUL DOCTORS
insyaallah..
i'm gonna miss ya guys a lot!