Sunday, March 7, 2010

blood type B

hari nie ada kempen menderma darah kat kolej. waahhhh! terbaik lah!
aku ngan classmate aku sume g turun ramai2 derma darah! oyeah! sangat xcited!blogger-emoticon.blogspot.com

lepas habis je kelas bio, kami g jamah breakfast kat mamak ramai.
pas breakfast, serbu DU!!!!

everyone look xcited about the donating blood thing. hahahahaha~
xcept for nisa kot. sbb die underweight. dia tension macam ni.blogger-emoticon.blogspot.com
creature kuat makan tu pun underweight. pelik.

luckily, dis year
aku qualified untuk donate blood aku. oyeah!!blogger-emoticon.blogspot.com
last year x pas sebab x cukup (?) zat besi
dapat je kad warna merah tuh.. aku pun riang ria macam ni..blogger-emoticon.blogspot.com

wee~!! tgk la tangan aku!

me and ezza! credits to nisa for da pic. cinok ngan ferd. muke ketat je masa mula derma darah.

after a while, cinok nampak dah lega (?) sket. ferd... hurm... erm... ah... *speechless*

amalina dengan eyqa pun ada... eeyyy!!!blogger-emoticon.blogspot.com



lucy ialah orang yang happy menderma darah..
kan aku cakap, lucy yang paling happy.. hahaha..blogger-emoticon.blogspot.com

ini ialah casto dan syahir ketika dicucuk jarum.. terbaik lah aku dapat candid gambar nih!
ni selepas dah masuk jarum. casto ngan syahir nampaknya sudah riang ria menderma darah. hahahahahaha~blogger-emoticon.blogspot.com

* semua orang derma darah dan kelihatan sangat happy :) xsakit pun,kan? next kita derma lagi lah! *

3 comments:

  1. wehh..kemsalam kat ezza izzani pe bnde tah name die. haha,sama exposure kat hospital kajang dulu2.. weeeee,kalo die igt aku lg laaa.. :)

    ReplyDelete
  2. bgus la korang..hebat la all8..
    x sakit ke kne cucuk jarum wei??
    eeee.aku nmpk jarum pn cm nk pengsan
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. xsakit la farhah. sikit pon x. gigit semut lagi sakit. hahahahahaha~ best tau. next time, jom la join kami derma darah jugak. hurm... kau nih mcm mana nak jadik doktor? jarum pon takot.

    naqiyan.. really? kau betul2 kenal die? die feymes kot kat sini.. hahahahaha

    ReplyDelete

comment..please?