Tuesday, March 9, 2010

keBANGANGan luar biasa

kan bagus kalau.....



  • bukan buah epal yang jatuh atas kepala enchik Newton. biarlah buah kelapa atau durian, biar kasik dia koma berbulan dan tak terfikir pun tentang graviti bumi nih. maka, xperlulah saya bersusah payah belajar Newton's Law.
  • enchik Calvin dan enchik Hill x belajar tentang tumbuhan langsung. maka, mereka xkan jumpa Celvin cycle dan Hill reaction. justeru itu, bolehlah saya namakan reaction itu dengan nama saya. e.g: Nader cycle or Nader reaction. hahahahahablogger-emoticon.blogspot.com *oke. encik Krebs. kau pun terlibat sama*
  • kalau lah aku jumpa encik2 yang mengkaji pasal polynomial, intergration, differentiation... boleh aku tanya," buat apa kau kaji benda2 macam ni? perlu kah? kau tau x sebab kau, aku kena belajar dengan susah nya dekat kolej? entah, cucu kau pun pikir sama jugak dengan aku."
  • kepada enchik Hess, Haber. terima kasih kerana anda telah merumitkan subjek chemistry yang telah sedia rumitblogger-emoticon.blogspot.com
  • Cambridge x jadik universiti
  • xde faesbuk. maka, tidak lah saya ketagih dengan nya.
  • aku hidup zaman atuk nenek aku. walaupun tv hitam putih, xde drama korea, xda big bang, xda laptop, tapi at least, zaman tu, time2 macam ni, aku dah boleh kahwin dah.. ngee~blogger-emoticon.blogspot.com maka, tidak perlulah saya menyusahkan otak saya bekerja keras tanpa gaji dengan belajar sekarang ini *oke. ini sungguh vain*
  • madam x bagi saya homework A2 syllabus (bagi AS aku x kesah oke. ) dengan banyaknya. maka, tidak perlulah saya begini tonite..blogger-emoticon.blogspot.com


1 comment:

comment..please?