Monday, March 1, 2010

.notes for myself.

  • sekarang sudah bulan 3. harap saya sedar diri dan mula belajar. at the time the post is written, its almost 4 weeks before pre-AS. so, diulangi. kepada saya, silalah belajar.
  • sila ignored mereka-mereka yang add di facebook dengan ciri-ciri berikut: guna nama samaran, tiada gambar sebenar dan kurang pasti dikenali. kepada mereka-mereka yang dimaksudkan itu, silalah kecewa.
  • sila berhenti dating dengan enchik drama korea dan enchik fesbuk .banyak kan berdating dengan enchik buku!
  • kepada member-member di fesbuk, tolong hentikan memberi segala macam hadiah, drink, vacation, smile, pillow.... argh!! buat semak profile jeh!
  • saya juga tak bermain cafe world, fishville..etc... maka, tidak perlulah invite saya jadi neighbour kamu berulang kali
  • hurm.. perlukah saya skip kelas 3 hari or 1 hari to go to my school?
  • nanti saya dapat hamster baru! nak bagi nama ape erk..?

2 comments:

  1. Menjawab soalan anda yang paling last... Ini adalah beberapa cadangan daripada saya:

    1. Cookie
    2. Banana
    3. Apple
    4. Ferrero Roche

    Ok yang paling last tu merapu sahaja :p

    ReplyDelete
  2. bagi je nama hamster tu nama kau.Baru nampak schweeeeeeet.

    ReplyDelete

comment..please?