Saturday, October 9, 2010

human uncertainty

kita manusia yang lemah. device yang penuh dengan uncertainty.

2,3 hari ni aku rasa aku macam manusia tamak. tak pernah puas dengan apa yang ada. aku rasa aku macam (bukan macam.memang) ramai kawan. tapi tu semua kawan nak bergelak ketawa . time-time ni lah saya rasa saya rindu pah, rindu a'an, rindu kiko, rindu damia.... korang mesti tau apa nak buat nak pleased aku kan?

aku memang tak reti nak marah or scolded people. tak reti nak cakap yang aku tak suka apa yang kau buat, instead, aku join sekali. haish. kadang-kadang, rasa macam nak marah. tapi tak reti nak tengking balik. cuma tahu diamkan diri. i just cry if i too pissed off. bodoh kan? tengoklah. sekarang tengah jiwa kacau kasik lepas dalam blog. padan muka reader baca post emo aku hari ni. biarlah. siapa suruh baca blog ni.

haish.
biarlah saya layan perasaan ni sorang-sorang.

4 comments:

  1. He always be there.talk to Him. :)

    ReplyDelete
  2. thanks. yeah, Him listening a lot. He the only one that i depend onto and He who only understands me. :) thanks for waking me up and make me realize that He was actually there. and yet closer.

    ReplyDelete
  3. ko x ingt ak pun an.. :'(

    ReplyDelete
  4. aduh, jgn la menambahkan luka lara aku skrg ni.. just sbb aku x mention x bermaksud aku x rndu kau,sayang.

    ReplyDelete

comment..please?