Thursday, April 25, 2013

A talk to remeber.

Its must been ages since aku borak dengan ayah. Owh God! Sumpah rindu gila.

I always been a daddy's girl dari kecik. I even put a long hatred feelings for my sister cuz i thought she took away my ayah (fyi,ayah always biased with his daughter)

Lately, duit habis kering kontang. Tinggal 100-200 rupees je simpan tu pun sbb takut2 minyak motor habis ke cemana. Nak topup pin xde duit weyh. Apetah beli buku OBG. Punya lahhh miskin.

And when this thing that happening to nisa ni asyik buat aku teringat kat ayah je.

Bila elaun masuk, terus bantai call ayah borak sampai setengah jam kalah pakwe-makwe weyh!

Cakap pasal rayban la, royal anfield la, ayah nisa la, my studies, china, raya etc.

Its been ages since i have talked to ayah this much. Owhhhh mengalir air mata.

P/S: padah x pi mengundi kena leter dengan ayah tadi.

No comments:

Post a Comment

comment..please?