Thursday, November 12, 2009

FINAL SEM EXAM~!!

kepada sahabat-sahabat saya di KTT, saya nak wish anda semua....
all da best!! yeah~!! i'll be praying to our success in this final sem exam..
"belajar dengan hati,
bukan hanya mengingati nama-nama dan formula-formula,
tapi untuk mengenali tentang erti pelajaran,
mengenali tentang dunia kita,
bukan untuk exam,
tapi untuk masa depan.........."
to all ma friends, do pray in ma success, kay?
waa~ i really wanna perform for this final exam!!
encik luke, saya mau jubah syria dengan purdah kalau saya lepas cut-off point, oke?

wargh~!! sangat mengantuk ni. saya nak sambung baca buku orang panjang.

3 comments:

  1. g0od luck nader~!! all da best! bwat leklok taw!!

    ReplyDelete
  2. nader darling! Love your blog (: hehe first time i comment eh..

    ReplyDelete

comment..please?