Tuesday, November 24, 2009

nad+ nader+deyra+ira = nadirah




seperti semua sedia maklum, nama saya nadirah binti babji
secara pendeknya, nadirah..
kamu tahu, maksudnya apa?
menurut kamus arab, nadirah ni ni barasal dari perkataan nadir yang bermaksud,
jarang dijumpai
yang cantik berseri
maka, nadirah memberi maksud
wanita yang cantik berseri dan jarang dijumpaiblogger-emoticon.blogspot.com

*alamak, sudah ter'bajek' di situ.. blogger-emoticon.blogspot.com

(tak hairan la terdapat kaum yahudi yang diberi nama nadir di mana orang2 paling cantik dalam kalangan yahudi dari golongan tersebut)




oke2.. kembali ke topic asal..
i think ma name were short enuf.. but still malaysian hav dis small capasity on their head
so they make it even shorter..
kak fiza called me nad
mostly ma fwenz call me nader (ma fav nick)
azli suka panggil dieyra.. (abaikan.. saya x suka nick ni)
*berani2 la ko panggil..blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
ira tu actually ma sis's nickname (her name is nur bahirah)
*bweek~ geli ah..blogger-emoticon.blogspot.com


di sekolah dulu, saya berani cakap, ada banyak sngat yang bernama nadirah
nur aisyah nadirah la
wan nur nadirah la
nur nadirah
nadirah (ni aku la)
*ada 2 student erk yang bernama nadirah sahaja

so, mereka suka short kan nama saya macam ni
nadirah+babji= nadbab

ni sure ramai tak tahu sangat ni...
tapi, to be honest, aku tak seberapa suka sangat dengan nama nadbab tuh..blogger-emoticon.blogspot.com
cam x roxx je.. hahahablogger-emoticon.blogspot.com


*kata-kata itu satu doa... baik yang kamu katakan,baiklah doa kamu ke atas orang tersebut..




****


bercakap tentang nama, lately, aku ada bela seekor hamster
sangatttt chumey~blogger-emoticon.blogspot.com
baka syrian, bulu warna blonde
aku bagi nama sanji * ni pengaruh anime one-piece


bila aku bawa balik rumah
adeq ku, yang berumur 7 tahun (sara) panggil dia, faizal tahir blogger-emoticon.blogspot.com
* pengaruh muzik melampau
aiman (adeq umur 5 tahun) nak bagi nama mukhrizblogger-emoticon.blogspot.com
ni sempena nama dia
muhammad aiman mukhriz
*dasar tak malu!



lalu, seorang kakak pun menggunakan kuasa vetonya
blogger-emoticon.blogspot.com
TAK PEDULIK!!! NAMA DIA SANJI!!!


yeah.. aku hebat!blogger-emoticon.blogspot.com


4 comments:

  1. hey, ble mase plak aku jadik khadijah ni...?

    ReplyDelete
  2. aku doakan ko jadi wanita bjaya mcm saidatina khadijah.. sbb tu ak pgl ko khadijah. nama kan doa. hehe

    ReplyDelete
  3. bagus2x...
    alhamdulillah.. ade kawan yang rajen mendoakan akuh mcm ko nih..

    amin~

    ReplyDelete

comment..please?