Sunday, November 22, 2009

kisah benar mengenai blog saya



oke. first thing when i talk about my blog is it's URL.. kenapa story kita?
bak kata willy, macam kekampungan gitu.. *biar saya belasah die..dush* blogger-emoticon.blogspot.com
oke. i think my life is a story written by ALLAH..
dan cerita itu, tidaklah terhad kepada my story only..
which mean, my story, is a part of your story.. and u also a part of my story..
got it?
apa yang saya cuba sampaikan di sini ialah..
cerita saya ini bersangkut paut dengan cerita orang lain.
everyone play a role in my story. u urself determine what kind of role u wanna play in my story.
i don't wanna write about myself only here. but i wanna write (if can la..) about all sort of thing in my story..
what i feel, what i see, and what thought
actually i wanna put the title 'everyone got story'
tp x lepas..
nak letak 'cerita kita'
pon x lepas
last, dapat 'story kita' pown, jadi la..





kalau pasal layout, ada je orang tanye, kenapa plain sangat?
haha... the answer is, i'm too lazy to put layout on my blog..blogger-emoticon.blogspot.com
i like simple and plain..
haha.. dun blame me for liking thing like that..
u really tengok the layout ka? u read the blog kan?
*alasan orang malas*


owh, ya, kalau kamu2 di situ yang ada blog, berilah tahu. blogger-emoticon.blogspot.com
nanti saya boleh link kamu.. ngee~blogger-emoticon.blogspot.com
saya suka link-link orang ni + rajin bace blog orang..
*puji diri sendiri*blogger-emoticon.blogspot.com


one more thing, i love comments and i love people chatting on my chat box.. hahaha.. blogger-emoticon.blogspot.com
next time u read, feel free to comment there,oke?
blogger-emoticon.blogspot.com*muka mengharap*
hahaha....blogger-emoticon.blogspot.com


that's all from now.. any question, feel free to ask.. hehe...
see u next entry!blogger-emoticon.blogspot.com







No comments:

Post a Comment

comment..please?