Friday, November 20, 2009

...........talking about music..............




sebenarnya, aku tengah tengok semi-finals juara lagu ni. tia-tiba, aku terpikir tentang hala tuju music aku ni.
blogger-emoticon.blogspot.comhurm.. aku tidak meng'klassified' music. bagi aku, mana-mana music yang best pada telinga aku, aku suka. enough saying.

lagu melayu aku layan kadang-kadang je.. haha~ aku bukan tak nak menyokong industri muzik tempatan, tapi, in some point, ianya mmg obviously agak lame~
blogger-emoticon.blogspot.com.. ada few songs yang aku sangat suka. to be honest, kadang, lagu lama (zaman lagu rock kapak) pun aku masih dengar lagi.. *pengaruh ayah aku sebab dia selalu paksa kami dengar sinar fm sepanjang duduk dalam kereta*


lagu indon aku tak seberapa layan sangat..hurm, bagi aku, lagu diaorang agak best. tapi setakat layan untuk semusim, boleh la.. dah habis musim lagu tu, dengar pun dah rasa muak sangat la pulak.. aku suka band letto, nidji dengan ungu..


jangan tak percaya, tapi aku layan jugak lagu-lagu hindustan.. haha.. malu pulak mengaku ni..
blogger-emoticon.blogspot.com haha~ jangan tak tahu, aku suka tengok hitrik roshan.. huu... suka dengar lagu dalam cerita mohabbatein, dhoom, mujhste dosti karogi, kabhi kushi khabi gham... haha...


this lately, aku banyak mendengar lagu korea dan jepun * terima kasih kepada fatin atiqah sebab berjaya pengaruh aku* hello~ orang korea hensem-hensem tau!! waa~
blogger-emoticon.blogspot.com mereka ada pakej lagu best+ suara sedap+ pandai menari+ muka hensem (this is most important)
blogger-emoticon.blogspot.comhuu~.. selalu aku dengar DBSK,SS501, super junior, girls generation....
blogger-emoticon.blogspot.com sangat best tau!! dengar la! dengar la!


haha.. sedar tak sedar, banyak dah saya membebel di sini.. nanti korang tak larat nak baca..
blogger-emoticon.blogspot.comhaha...




blogger-emoticon.blogspot.com see you next entry..

No comments:

Post a Comment

comment..please?