Saturday, December 12, 2009

bahana menstruation

saya mengamuk dis 2,3 day
saya salahkan menstruation
i hav mood swing lately,
saya salahkan menstruation
saya cryin over sumething teruk sangat
saya salahkan menstruation
saya banyak makan sepanjang minggu ni
saya salahkan menstruation
saya tak berniat nak bergaduh dengan kamu
tp gara-gara menstrution
saya 'terGADUH' pula
ni semua memang salah menstruation
(lagi mau salahkan menstruation ka?)
i'm so sorry,k!
*wahai kaum adam, besyukurlah kerana kamu tidak mengalami menstruation. kamu tidak mengalami keadaan macam ni. walaupun seronok menstruation sebab dapat 'cuti free', tapi kamu kena deal dengan perkara2 ni. it's thougher than wat u think
**dan kamu yang lagi sorang, saya mungkin maafkan kamu. tapi saya tak suka kamu. so, stay away from me!

3 comments:

  1. siapa yg kau tak suka tu haaa? cecececececece
    dah ada org ye :P

    ReplyDelete
  2. bkan suka mcm 'tu' la.. ni xsuka tahap benci + anti .. hahaha~ ko da salah faham ni..

    ReplyDelete
  3. ala.. ngaku je la. normal la sukasuki tu. haha



    pms = proses menyehatkan saluran

    ReplyDelete

comment..please?