Thursday, December 31, 2009

saya dan 2010



i'm not really type of people who fullfill their resolution every year
every year, resolution saya sama:
laksanakan azam tahun lepas

hahahaha~.. tapi dis is serious!
but this year maybe i try to make new resolution

oke. resolution number 1:
saya xnak mencarut kat orang lagi.
no more b*d*h, pa***t,b***..dll

resolution num 2:
i wanna built confidence in myself
i wanna be happy about ma ownself
kalau ada orang kutuk saya bcoz of my attitude or physical
maka, x perlulah saya pedulikan manusia2 bodoh tu
ramai lagi orang yg boleh terima saya just the way i am
maka, abaikan saja mereka.

resolution num 3:
saya nak jadi rajin. mahu belajar betul2.. x nak main2 lagi..
(seems like it is impossible)

resolution num 4:
saya nak jadi orang berilmu
bukan saja ilmu dunia tp ilmu akhirat
saya nak bila kawan- kawan non-muslim saya tanya apa2 pasal agama
saya boleh jawab tanpa ragu

resolution num 5:
saya nak blog ni bermotivasi
bkan mengarut
tp tag di consider tidak mengapa
hahahaha~

resolution num 6:
i wanna be close to Allah.
saya x mahu menjauhkan diri saya
saya mahu mengingati Dia setiap detik saya bernafas
saya mahu merindui kekasihNya, Rasulullah

sekian. selamat tahun baru. welcome 2010!!

3 comments:

comment..please?