Tuesday, December 15, 2009

sebab saya kah?


**ini ialah sesi muhasabah diri saya sendiri
tp saya perlukan anda untuk renspon bagi entry ini

saya sedang berfikir
sedalam-dalamnya
kenapa semua ni berlaku pada diri saya
sebab saya kah?

situasi 1
seorang kawan lelaki membuat satu lawak yang pada hemat saya sangat kasar
soalan: sebab perangai saya yang kasar lagi jahat ini kah
dia berani buat begitu?
sedangkan saya lihat dia tidak pula begitu dengan wanita2 lain di kelas saya.
dan ini bukan dia seorang saja.
ramai lagi kawan2 lelaki saya sebelum ini
sebab saya kah?

situasi 2
result final sem saya teruk

soalan: adakah sebab saya malas
*tanpa ragu: ya~!
blogger-emoticon.blogspot.com


situasi 3

saya bergaduh hebat dengan seorang rakan baik saya
saya merasakan dia tidak sensitif dengan perasaan saya

soalan: adakah saya yang terlampau sensitif barangkali?


**bantulah saya menjadi manusia yang lebih baik.blogger-emoticon.blogspot.com

9 comments:

  1. lah nader, biase la tu weyh.
    tu sume cbrn dan rintangan dalam meneruskan kehidupan.
    but believe me, there must be sumting positive about it.

    ReplyDelete
  2. since when adekkiko jadi seorg motivator nih?
    barangkali utk mengekalkan status deans list?hohoho

    ReplyDelete
  3. Just go with the flow.Don't keep best friends.

    ReplyDelete
  4. yea, agree wif kiko

    ReplyDelete
  5. ya..be strong..

    juz think tve k.

    smile!

    :)

    ReplyDelete
  6. 1st..laki tuh mmg x jahat.tp maafkn die.
    jgn pulaukn die.die x biase bergaul dn gurls.
    solow self esteem skit.bnggang seyes bngang mamat tuh.
    2nd nono ko x malas...seyes
    3rd...yeah skit sensitif.skit je

    ReplyDelete
  7. aku paham ape laki 2 rase
    cz aku pon x biase b'gaul ngan laki gak
    bdak 2 dh la blur
    so sempena taun baru islam nih
    adalah baek jika kite saling b'maaf maafan

    ReplyDelete
  8. tenkiu for ur support n concern. i'll try ma best to be a better person next time.

    ReplyDelete
  9. selamat menyelam dalam2.. =)



    senyum beb... senyum! aku tau ko kuat..
    tunjuk sikit 6 pack kat perut ko tu.

    ReplyDelete

comment..please?