Monday, December 14, 2009

dilemma..perlukah?

internet lembap. saya tak nak post panjang-panjang.

aku keliru. haha... perlukah? *poyo pulak*
ye. sumpah aku tengah keliru ni.

dulu, blog ni 0 follower. zero. oke?
daripada 0 tu, bertambah dan tambah lagi..
sampai sekarang sudah 25 orang. alhamdulillah.
walaupun tak sehebat cik kiko dan encik luke. tp aku tetap syukur.
sekurang-kurang ada yang baca kisah kita,kan?

mula-mula follower blog ni cuma kawan-kawan sbpit dan kolej je.
kalau aku mengarut pun, who cares,rite?
recently, setelah aku update blog huduh serba simple ini,
baru aku perasan wujud nya follower-follower tak dikenali
perlukah aku berasa bangga di sini?
haha~ xbaik. riak!
oke. back to da topic.
pastu aku jadi keliru
ya. keliru.
setelah muhasabah diri, berfikir..

perlukah aku mengarut lagi?

kemudian, aku pikir sedalam-dalamnya,
in da first place, kenapa aku tulis blog?

a) in touch wif friends and let them update wif ma life
b) share to people about wat's ur perseptive about life.
c)saja. suka-suki.haha~

oke.pastu aku keliru balik. apa yang aku keliru ni? hahaha~

*abaikan post ini*

6 comments:

  1. haha..of course r~
    anda jgn keliru ble bukak blog saya =P

    ReplyDelete
  2. haha. mungkin belog saya terlalu comel kerana itu mereka suka memfollow nye.
    atau pon saya ade byk stalker dan secret admirer.
    haha.

    nader. memg keliru. ;p

    ReplyDelete
  3. nederr keliru ap act? mst ad sumtin yg menyesakkkan minda ny tp dye malu2 na share ny..hehehehehe

    ReplyDelete
  4. dear kengkawan
    haha.. sbnarnya, aku keliru. nak tulis mengarut2 dalam blog (spt yg slalu dilakukan ketika ini) atau tulis sumething berbentuk nasehat dan dakwah (hohoho..sounds odd)

    kiko: perasan kau!

    ReplyDelete
  5. kenapa yerh encik luke? tq kerana mempromosikan kamu di blog sy ni ker? hahaha~

    ReplyDelete

comment..please?