Friday, February 19, 2010

tergempar! tergempar! ini penyakit baru yang sedang melanda warga KTT!! hope everyone is alert about this newly-found disease..


name of disease : blur disease
pathogen:EZZA EZANY (all8)
method of transmission : air-borne
global distribution: simply EVERYWHERE around KTT~
incubation period : one week and can be permanent is not treated quickly
site of action of pathogen : brain
clinical features: short term memory loss, hearing problem, BLUR face (disfigured),
method of diagnosis: easily detect by facial xpression
annual incidence for mid sem :all8 students
annual mortality: not yet

saya cadangkan, semua pelajar KTT mengambil langkah menjauh diri daripada student yang telah berjangkit dngan penyakit blur ini. penemuan terawal mendapati, pelajar all8 adalah yang paling teruk terjejas kerana blur disease ini.
antara yang telah affected:

-saya sendiri (sebab saya paling dekat dgn pathogen disease ini)
-cinok
-amy
-casto
-er... ada lg yang terlepas ke?



vaccine blum lagi ditemui untuk penyakit ini. bak kata pepatah, mencegah lebih baik dari merawat. so, jauhkan diri anda dari pathogen disease ini. (tp kalau die offer belanja, itu dikecualikan) .

jauhi diri anda dari blur disease. sayangi dirimu. kerana dirimu begitu berharga!

6 comments:

  1. hahahahaha.... penyakit blur.
    bahaya tuh. penyakit budak kolej.

    ReplyDelete
  2. cepat... nak vaccine.. betul cakap kau ni.. aku mmg pun blur

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.... kau kan all8! mmg da affected. nanti aku tolong kau! aku akan cari penawar blur disease..

    ReplyDelete
  4. asal aku lak pathogen..aku vector je r...haha
    ko lupe nisa ngan anip pon dh t'exposed ngan bende nih...
    jgn risau penyakit nih x bahaye...
    but gile trok kalo blur strike during exam kang x lps cut off point..huhu~

    ReplyDelete
  5. hahahahha.. owh. aku terlepas lucy ngan nisa.. hahahahahha~!!! blur ni penyakit berbahaya nih! abes r kau dipalaukan entire college!

    ReplyDelete

comment..please?