Wednesday, December 1, 2010

owh, aku di tag oleh che kiko.

1. Apa yg sedang bermain di fikiran anda sekarang??
saya tengah sumpah kebosanan. tapi nasib baik ahad ni saya dah nak masuk keje dah.


2. Apakah nama samaran anda?

NADER. erm.. camne dpt? it's complicated. or.. also known as NABAB (nadirah babji) by certain people.

3. Senaraikan 3 orang yg anda sayang.

hamsters , family dan kawan-kawan (teorically, ni mmg exceed 3 kan..?)


4. Panggilan utk si dia..

malas la nak layan soklan ni. ingat orang tak tacing k?
tau lah saya tiada si dia. hmph!
HAHAHA. xD


5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa..

oi oi, ni dah lebih. kan dah cakap takde org istimewa.
tahap tacing makin meningkat


6. Blog mana yang paling suka di 'visit'??

saya suka baca dashboard je. hahaha.. keji kan?

7. Tag pada 5 rakan blogger anda...

cinok
munnie
eric
najwa
hafiy *aku xtau kenapa nama kau jugak yg keluar*



p/s: sekalung perhargaan kepada miss kiko kerana mengetag saya dan membantu mengisi mnasa lapang saya yang tersangatlah lapangnya. soory lah dah ter miss tag2 kau yang sebelum ni. :(

No comments:

Post a Comment

comment..please?