Sunday, October 4, 2009

F.R.I.E.N.D.S







lepas habis je skolah kat sbpi temerloh, aku ingatkan everything is over

aku takkan dapat lagi kawan yang gila2, kamceng cam bdak2 all starz ( batch aku nyerr nama)
gile!
aku ingatkan lepas ni dah tak ada orang nak dibuli cam a'an ngan damia, nak melawa cam kiko, nak bermanje cam ngan rehan, tak serapat shaena, tak secomel suzie, se'sengal' fatin, seklaka aimi, se'pink' fieqa..

tak ada se'gongak' amar, sekemas juki, gila macam aiman, sepoyo najo, seLAJU azman, se 'sporting' ameer farees, selonjong che', se'bengong' cerap...





but i was wrong.. TOTALLY WRONG..
at college, i meet so many people
mungkin tak sama macam kat sbpi temerloh
tapi diaorang tetap best!



da greatest suprise are amalina ngan fatin atiqah r..
kat hostel, kitaorang bukanlah rapat sangat
ye la, aku budak sains tulen..diaorang sains agama
die orang bdak newbies..aku oldies..
bak kate orang, lain fahaman...hak3x
aku ingatkan, diaorang takkan tegur aku kat kolej
rupanya, we turn to be like best friends!

kat sbpi temerloh dulu.. i hav shaena.

shaena, it doesnt mean dat i hav forgotten u,kay?

u'll never be replaced

here, there sumeone so close to me like u do

she was ezza.. nice but... shall i say complicated..?

hahaha.. ok. she like things i dun like (e.g: david archuletta)and she hates ma fav (e.g: chocholate)

but we still good friends.. i wonder y?

she just special.. in her own way..




then, ada kawan2 housemate fatin n amalina ( yang dah macam housemate aku jugak sebab rumah diaorang yang dah macam rumah aku jugak)
rozie, sakinah, cici ngan fatin ezzati
dieorang sgt happening.. klaka..
just by ur side during ur happy n hard times


pastu, aku punye class yang sangat happening



bro yang sgt klaka dan KACAK
hanip yang sgt happening dan TAMPAN
sengal, dungu dan HENSEM macam shahrul
daus yang 'macam' innocent dan CUTE..?
gavin yang gila study
faruqi yang sangat baku
datin gebby yang sgt vogue
shana yang sweet
sean sangat lemah lembut
karen yang happy-go lucky
ib yang manis
haz yang gila korea
amy yang sgt sporting
eqa yang pendiam
nisa yang penuh ekspresi
sayy yang comel cam kanak2 ribena dan
kogila yang sgt lambat..? (beliau adalah ratu datang lambat all8..barang siapa yag dtg lebih lewat daripada beliau, haruslah meminta maaf daripada nya)


to all ma fellow friends, just dun worry much bout me here..
i'll be just fine wif all dis nice people takin' a good care of me..
ngee~!! :)