Thursday, October 1, 2009

tragedi oktober......

dalang utama:

-gebby
-nader
-karen


assistance:

-ezza
-shana
-amy
-sayy
-amalina
-sean
-ib
-haz
-eka
-kogila

photographer:
- nisa


dalang tersembunyi:

-faruqi
-gavin


misi: mengenakan bro di hari jadinya

plan 1: pulaukan bro (ni x sbrapa berjaya)

plan2: belikan kek tp kek marble kat mini-mart je..hak3x

plan3: lempar tepung pada bro~!!!


plan 1 nampak nya tidak berjalan seperti yang dirancangkan..
mungkin kerana plan ini tidak melibatkan lewsey, shahrul ngan ferd
mengapa mereka tidak terlibat dalam misi ini yerk?

1. mereka tidak boleh dipercayai
2. sure kantoi kat bro nyerh!

da whole day, satu kelas wat xtau je pasal birthday bro kita nih. waktu math, miss fateha suh nyanyi lagu 'happy birthday' untuk bro.. kami nyanyi guna version kami sendiri

happy birthdday to you
you were born in da zoo
with da monkey and lembu
so you were da same too

selesai sahaja kelas chem dalam pukul 5 petang, faruqi announce ada class meeting kat badminton court (ni sbnarnye satu trick nak bawak bro ke tempat kejadian). tapi, faruqi memang tak seberapa pandai bab2 berbohong ni. agak terkantoi sikit r kat bro td..

bro dan kawan2 nampaknya sudah ter-agak2 nak ke badminton court. sementara itu,miss nader dan datin gebby sudah bersedia di sebalik dinding dgn tepung penuh ditangan menanti kelibat bro.

tapi, bro masih lagi takut2 untuk ke hujung bangunan kolej. miss nader dah sabgat x sabar. mungkin sebab bro sgt obvious da tau kiteorang nak kenekan dia, faruqi lalu berkata, meh r aqmal (bro) dtg potong kek hang ni (pliz note that faruqi ada slang kedah yang sgt pekat)


mungkin sebab bro dah yakin lagi pasti kek yang disebut faruqi, die terus berjalan ke menuju ke hujung bangunan kolej. harr~!! ape lagi, miss nader ngan datin gebby tros campak tepung ke wajah bro!! lalu, cerah r sekejap muka bro yang gelap itu dengan tepung. tanpa diduga, miss nader terus mencampak lebih banyak tepung ke bro dan friends. sampaikan plastic tepung skalik tercampak. bila kuasa tepung beralih tangan, bro dan friends terus menyerang kaum hawa..

mangsa utama:
- datin gebby
-karen
- sayy


tiada yang terselamat dalam perang tepung tersebut

ferd- kehilangan deria pendengaran kerana tersumbat dengan tepung
datin gebby- rambut rosak
bro- tiba2 menjadi cerah + pakaian tidak dapat diselamatkan
faruqi- proses penuaan tibe2 speeding
karen- kehilangan deria bau...kowt?


tepung abes= perang abes

pastu, tiba lah masa yang ditunggu... hari jadi sangat sinonim dengan kek. dengan bermodalkan rm3, sebuah kek marble yang diimport khas dari mini mart ktt telah dibeli oleh eza untuk hari bersejarah bro ni.. lalu, bermulalah tugas ib untuk memberi kek itu lebih 'makna' kepada bro. bro walaupun tersipu, dengan cover nye tiup lilin kek (lilin ni dari secret recipe..hak3x) depan ib.. setiap dari kami pown merasa r secubit kek (xde pisau. so, xleh potong..hehe..) tuh..


mission utama- to cheer bro up on his birthday..


i think we just succeed. mission accomplish!