Tuesday, October 27, 2009

farewell wahai blog ku...

hari ni sangat best sebab dapat join main 'captain ball'

1) xcited sangat sebab da lama nak men game tuh.. ngee~

2) pastu dapat get along dengan apek2 KTT.. waa~



memang enjoying ma self today. tapi tanpa disedari, kerja math bertimbun-timbun dengan notes bio dan chemistry yang tak siap-siap lagi.. adeh~

ok cik nader! sila tinggalkan fesbuk dan blog anda ni sehingga anda berjaya menyiapkan semua kerja2 tersebut dan lagi2, kalau boleh biar sampai habis exam..

oh ya! exam tinggal lagi less than 3 week ye, cik nader... jangan jadi pemalas! pergi study!

sila contohi kejayaaFont sizen miss kiko dan miss damia yang dapat masuk dean list, encik hafiy yang dapat full mark chemistry... waa~ pressure! pressure!

ok (huh!) cik nader! no more facebooking n blogging! today is your last day.. you may say goodbye to your facebook and your blog..

waa~ surely, i'm gonna miss u guys........

hari ini saya nampak 'dia'.. dia senyum kat saya dan saya senyum balik.. tu je nak bagitau.

4 comments:

  1. oit~ sape dye tu :D

    ReplyDelete
  2. waah. tahniah kiko n damia n hafiy :))

    ReplyDelete
  3. lerhhh.
    ek'ele kaw ni nader.
    ak igt kaw na tutup blog kaw.
    bru igt na merayu jgn. bikin gempak la.

    oh ya. mulut anda niyh sama seperti lukeman.
    xreti na tutup. hahha.
    tengs. nnty blanje ak kayh.

    ReplyDelete
  4. to shalina> biar anda tertanya2..haha..
    to diha > hebat kan mereka..? saya kagum!!
    to kiko > padan muka kamu.. saya nak promosi byk2.. kah3x.. kamu la blanje saya.. saya suda promosi kamu nih..

    ReplyDelete

comment..please?