Wednesday, January 6, 2010

speaking about couple..


situasi couple num 1:
suka sama suka
tapi masing- masing memendam rasa

komen saya:
g berterus-terang la!!
xspecially for the man!
be a man! speak up!


situasi couple num 2:
si lelaki suka pada si perempuan ni..
si perempuan appearently,layan je..
tapi, actually x suka pun kat si lelaki tuh

komen saya:
kalau kamu x suka pada seseorang, just be honest
perbuatan kamu yang me'layan' je tuh,
maybe akan membuatkan dia mengharap
tapi, tolak la dgn cara baik.. oke?

situasi couple num 3:
bercouple mengalahkan orang yang berkahwin
dating 24/7
oke. ini lagi jijik.

komen saya:
one question only..
x boring ke menghadap muka dia je..?

situasi couple num 4:
overflowing love
contoh : makan nak mahal
hadiah nak besar
thank God
semuanya atas tanggungan lelaki
ini adalah salah satu sebab saya bersyukur saya dilahirkan perempuan

komen saya:
wahai lelaki, salah satu langkah penjimatan ialah
tidak bercouple
trust me.

situasi couple num 5:
terlalu jiwang
tahap
menjengkelkan..
contoh, celebrate hari ke-10,50,100 date
only drink cappucino each time u're dating
cuz dat's da first drink dat u guys both pick on ur first date
pakai baju sepasang each time date

komen saya:
pliz. stop it.
u make me wanna puke on u guysblogger-emoticon.blogspot.com

situasi couple num 6:
selalunya masalah si lelaki yang suka bercakap perkara-perkara yang di'consider' sebagai "kotor"
dgn erti kata lain 18SX thingy..
dan taksub nya, si perempuan tu layan je..

komen saya:
lelaki macam tu, baik tinggalkan saja!!!
banyak lagi lelaki 'bersih' yang lebih baik untuk kamu..
dun be desperate
u wont be like this blogger-emoticon.blogspot.com
if u're not couple anyone
kepada perempuan yang layan je tu,
tahniah.blogger-emoticon.blogspot.com
anda baru sahaja menjatuhkan martabat anda sbg perempuan


oke. mungkin sekian saja so far. bukan mudah mengumpat orang di dalam blog ni.. hoho~
to be continued.


7 comments:

comment..please?