Saturday, January 9, 2010

jum menikah!!



attention! kalau anda snsitip dengan topic ini, sila jangan bace..:)

semalam saya keluar ke sunway pyramid dengan mak saya,
sekali tuh, saya lalu ke pet lover centre
saya nampak dia..blogger-emoticon.blogspot.com
dia yang cantik..
badan nya yang putih gebu
wajahnya yang chumeyblogger-emoticon.blogspot.com
i bet, enchik luffy saya mesti jatuh hati punya lah!!blogger-emoticon.blogspot.com
dia ialah sejenis roborovski
tapi lebih mahal dari yang saya punya
ini dah cinta 2 darjat
enchik luffy darjat rm25
si dia rm42..
waaa~!!! mahal nya..blogger-emoticon.blogspot.com
tapi saya mau!! blogger-emoticon.blogspot.com

mungkin dah tiba masanya saya menikah kan enchik luffy saya
kesian dia, dah sekian lama membujang
tapi mak saya tak kasik lagi saya kahwinkan enchik luffy tuh..
mungkin nanti
sabar nye enchik luffyblogger-emoticon.blogspot.com


*************

semalam saya tngok orang bersanding
wargh~ seronoknya..blogger-emoticon.blogspot.com
naik pelamin
pakai songket
tetiba rase nak kawen cepat pulak!blogger-emoticon.blogspot.com
ehem! ehem!
hold dulu nader!!!
u're just 18! oke. x lama lagi sudah mau 19
muda lagi.
mak saya jerit dari dapur

"g balaja dulu la!!!! uisy~!!
gatal eh!! "
blogger-emoticon.blogspot.com

seorang anak yang degil pun membalas..

" ye la.. ye la..nak belajar la ni
nak berangan jap pun x boleh"blogger-emoticon.blogspot.com



blogger-emoticon.blogspot.com = blogger-emoticon.blogspot.com = blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments:

  1. .......kompang di palu,pengantin baru..
    duduk bersanding tersipu-sipu....

    ReplyDelete
  2. uik! amalina! sjak ble ko ber blogging nih?

    ReplyDelete
  3. oyt..kucing ke yg comey ngat uh??
    haha..nyway,kawen tggu ak balek laa
    bole ak syorkan pak arab sorang
    haha oke sket banding india enn.. ;p

    ReplyDelete
  4. bkan kucing la sayang ku anis :)
    tu ialah sejenis hamster.. tp sgt mahal. sy x mampu nak beli..hoho~

    saya nak pak arab!! yeah~

    ReplyDelete
  5. hahahaha..okei2 ianya hamster
    xsangke kau minat hamster

    tggu ak balik ehh
    ak jadik pengapit kao..ehe

    ReplyDelete

comment..please?