Thursday, January 28, 2010

tag.tag.tag.


Rules: once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 10 people to be tag.

  1. aku baru lepas abes exam. oyeah~!!
  2. saya rasa apek yang berjerawat adalah hensem :)
  3. saya sedang mengarang post yang bombastik. so, tunggu je la...
  4. i love captainball
  5. pelik dengan certain people yang x rajin update blog macam saya
  6. saya harap a'an belikan saya hamster syrian or djenarian for my burfday
  7. saya nak fly :)
  8. saya makan comot
  9. saya taksub dgn ahmad deedat sekarang ni
  10. saya sangat berdoa ada orang mau hadiahkan saya tiket konsert super junior dan rumah hamster yang besar
  11. azam saya: mau jadik perempuan jati (mengada)
  12. saya sangat-sangat rindu basketball~!!!! wargh~!!
  13. kalau bdak melayu main basketball adalah sangat cool pada saya (ceh!!)
  14. i'm a total broke rite now
  15. saya rasa reginald tu cute tp xde sense of fashion yg bagus ( oke. reggy x bace blog kan?)
  16. joe! bace la blog saya!!!!
  17. ezza sangat blur
  18. tangan saya masih sakit sikit2
  19. saya sangat x suka orang ber-fesbuk guna nama samaran
  20. saya x tau nak cakap ape lagi
  21. pasni, nak tag orang
  22. saya tag kat orang yang rajin blogging dan slalu ushar blog saya je :)
  23. nak tag ni..
  24. sape la yerk
  25. oke. sekian.
tag 10 person

karen
maeggy (aku xtau la ko rajin tak buat tag2 ni sume)
opie
farhah
willy
chinox
melzie
munnie (boleh ke ko buat tag ni?)
najwa
farah hanun

2 comments:

comment..please?