Thursday, January 28, 2010

KTT dan SBPIT

differences:

1: oke. KTT stands for Kolej teknologi Timur (KTT) manakala, SBPIT stands for Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Temerloh (SBPIT)

2. KTT terletak di Sepang,Selangor manakala SBPIT terletak di Temerloh,Pahang.

3. KTT ialah kolej. SBPIT ialah sekolah. haha~

4. di KTT saya belajar 4 subjek je, tapi di SBPIT saya belajar 10 subjek

5. di SBPIT, bandar paling besar saya boleh keluar shopping ialah bandar Temerloh dan satu-satu nya shopping complex 'termaju' disitu ialah The Store..tapi, KTT ade mid valley, KL, dan paling hampeh pun Giant yang far-far away better dari The Store tuh.

6. semua pelajar SBPIT adalah melayu, tapi kat KTT macam-macam ada~

7. meniti alam keremajaan di SBPIT tapi meniti alam kedewasaan di KTT



similarities
:

1. kedua-dua nya located in the middle of the jungle

2. dua-dua pun bangunan yang x standard.. hoho~

3. dan persamaan yang ketara,

bila orang tanya saya, kamu sekolah di mana?
dengan penuh bangga nya saya menjawab: KTT/SBPIT
pastu, ada orang akan bagi respon macam ni: huh? kat mana tu? or.. KTT/SBPIT tu
apa?
blogger-emoticon.blogspot.com
* tapi, xpe. saya masih bangga belajar di dua tempat ni.blogger-emoticon.blogspot.com

*********************

kedua-dua nya tempat saya menimba ilmu dan pengalaman. walaupun pengalaman itu berbeza tiap satu nya, ia masih berharga dalam hidup saya. walaupun penuh kekurangan, tapi saya x pernah merasa 'kurang' di sini. segala nya serba sempurna. malah, pengalaman yang saya dapat pun menyempurnakan diri saya dan menjadikan siapa saya hari ini. tengs SBPIT. tengs KTT.

2 comments:

  1. nader bestlah.terharu plak bace.heheeh...
    syg tmpt kte blaja kn..hehhe...

    ReplyDelete
  2. i like the differences number 7..
    2 thumbs up for u (^_^)

    ReplyDelete

comment..please?