Monday, January 11, 2010

speaking of couple: chapter 2

wah.. nampak nyerr post berkaitan couple ni mmg topic hangat. mungkin kena berhati-hati sket post. mane tau, saya kena bunuh gara-gara post ni.. hahaha~!!blogger-emoticon.blogspot.com

situasi couple num 8:
drama king and queen
owh, ya. mungkin mereka ni lupa nak hentikan drama mereka walaupun kat public
e.g: kat dalam KTM

komen saya:

woi! orang lain pun couple gak! xkan dalam train pun nak b
uat drama!
exspecially yang pakai tudung tu!
blogger-emoticon.blogspot.com
tolong lah! buat malu perempuan islam je!
isy~!!!!

situasi couple num 9:
cinta 2 darjat

cinta si kaya dengan si miskin
si pandai dgn si kurang pandai
ye. memang susah ni.
the problem arise bila salah sorang terlalu rendah diri
rase kecik hati la, wat so ever

komen saya:
enchik/miss, bila kamu bercouple,
makna nya, si dia sudah sedia terima kamu seadanya
janganlah terlalu merendah diri
menjengkelkan dan melemaskan,oke?
blogger-emoticon.blogspot.com
kang kene tinggal betul2, baru tau!!blogger-emoticon.blogspot.com


situasi couple num 10:
usually happen pada orang perem
puan
ye la, x dapat pakwe seperti yang diinginkan selama ni
so, buatlah pakwe yang sedia ada supaya ikut taste dia
e.g:


a) si lelaki ni ialah seorang hippi
es
tapi, selepas bercouple, dipaksa menjadi hip hop pulak

b) si pakwe ni peminat chelsea

tapi si girlfriend ni merasakan betapa tidak cool nya meminati chelsea,
so, dia pakse pakwe dia suh minat man u jugak
dia tak tahu, enchik chelsea lagi cool dr enchik man u
(mayb aku akan di attack oleh fans man u kerana statement ni)
blogger-emoticon.blogspot.com

komen saya:

terima je la pasangan kamu seadanya
semua manusia kan x sempurna







saya tak kesah kalau nak couple, tapi, pandai2 la jaga diri.. exspecially perempuan. jgn buat perkara terkutuk. isy~ kepada kaum adam, kamu kan pemimpin. pimpinlah girlfriend kamu tu ke arah kebaikan..


**************


tipulah kalau saya bgtau kalau saya langsung x rasa nak ber couple
bukan tiada yang tak bertanya pun
tapi saya just tolak je
malas. tu je alasan saya
but actually, ada seorang kawan lelaki saya (KAWAN yerh. sila tekankan perkataan tu.)
one of my bestie say sumething
dat touches ma heart the most

"xpe eh kalau kau x ber couple pun
kau just jadi diri kau ja..
kalau x couple pun, at least
kau ada ramai kawan yang suka kawan dengan kau"


sungguh mengharukan.blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

  1. saya sdd merepek skarang btw i like ur post nader thumbs up . both

    ReplyDelete
  2. Kalo ko kena bunuh, can I have ur hamster, ohohohoho ;D

    Situasi no 8 sudah terbiasa sudah. Dok dalam KTM gerenti dapat free show punya. Punya la meloyakan~

    Situasi no 10... Memang nak kena serang dengan aku la ko ni Nader. Cuba ko cakap dengan aku sejak bila Chelsea ni cooler than Man U?! Ko jangan nak tukar legion skrg ni ye. Man U forever bebeh!

    ReplyDelete

comment..please?